FORGOT YOUR DETAILS?

Logga för vasaloppet officiell vasaloppscoach

Personligt träningsprogram

Personligt Träningsprogram

Efter en grundligt bakgrunds beskrivning av din nuvarande fysiska form, förutsättningar, tid till träning och uppsatta mål hjälper jag dig med att lägga upp ett individuellt träningsprogram bara för dig. Vi bygger upp dig successivt för att sedan öka progressivt för att du ska bli starkare, förbättre din kondition, förbli skadefri och hålla dig frisk.

 

Ett personligt träningsprogram dag för dag anpassat efter ditt liv som är lätt att följa med en personlig tränare vid din sida hela vägen.

 

Jag lägger ett 5 veckors program i taget som utvärderas vid en månadsavstämning och följer din genomförda träning regelbundet i träningsdagboksappen: jogg.se eller strava. Nästa period baseras på den genomförda träningen allt för att få rätt belastning efter nuläge.

 

Jag finns där när motivationen tryter eller om  jag måste påminna dig om viktig återhämtning.

 

Passar alla nivåer och kan starta när som helst under året.

 

Med min mångåriga erfarenhet av att hjälpa individer att träna rätt inför Vasaloppet, fd elitskidåkare och utbildad på tränarlinjen vid GIH kan du känna dig säker på att vi tillsamman skapar fina resultat i din träning.

 

Pris: 1499 kr/månad betalas via faktura

 

Anmälan: Hör av dig så kör vi igång! catarina@traningsinspiratoren.se

Röst från tidigare deltagare: 

Jag tycker att det har varit ett jättebra samarbete väldigt givande och du har gett all support som behövs. Både lite krav och pepp, jag hade inte tagit mig igenom spåret utan dig. Tusen tack!

Camilla från Orust som klarade ÖP måndag 90 km 2026 på 12:29

Tack för ett bra upplägg och framför allt hur vi jobbat runt mina skador! att jag ens kom till start var en vinst och upplevelsen gör verkligen att jag vill åka igen. Det hade jag aldrig trott för ett år sen 🙂

 Vad tar du med dig mest från mig som tränare? Lyhördhet i samtalen och väl anpassade träningsprogram utifrån mig. Fokus på det som gått bra och inte på det som inte blivit gjort. Sätta ribban lagom högt. 

Annika från Uppsala 

 

TOP